Velikonoce - pátek až pondělí máme zavřeno. Do servisu se prosím objednejte, bereme jenom předem objednaná kola. Bez objednání pouze záchrana: (výměna duše-pláště, pedálů, sedla) Přednostně servisujeme kola koupena v naší prodejně na Národní třídě.

Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 9-12, 13-17, So 9-11

 

edenred

sodexo

 

  1. Úvod
  2. Formulář pro reklamaci zboží
Formulář pro reklamaci zboží

Formulář pro reklamaci zboží

 

Zákazník / odesílatel:

Jméno a příjmení:       …...............................................................................................

 

Bydliště:                      …...............................................................................................

 

E-mail:                         …...............................................................................................

 

Telefonní číslo:            …...............................................................................................

 

Prodávající / adresát:

Cyklo Hodonín s.r.o.

Národní tř.6

695 01 Hodonín

Tel.:518 341 732

 

 

_______________________________________________________________________________

 

Reklamované zboží: ...............................................................................................................

 

Datum nákupu: .......................................................

 

Číslo objednávky / dokladu: ....................................

 _______________________________________________________________________________

 

Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení:



 _______________________________________________________________________________

 

Poznámka:
1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

  1. Pokud zboží obsahuje závadu, která je vizuální, přiložte i fotografie, na kterých bude závada zřetelně viditelná. Fotodokumentaci lze zaslat i na naší emailovou adresu prodejna@cyklohodonin.cz
  2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení při dopravě prodávajícímu.


    V ...........................................

 

dne …....................................                                         Podpis kupujícího: ....................................

 

Cyklo Hodonín na Firmy.cz
Můžeme vám pomoci? Zavolejte nám.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz